VIS a VIS – Encontro de Centros Sociais Autoxestionados en A Coruña

vis_a_vis_pc

Continuamos nuestro especial Otoño de Encuentros!

En esta ocasión, la Casa Grande del Pumarejo viaja hasta A Coruña invitada por el Proxecto Cárcere a participar en el ecuentro que han organizando para compartir experiencias entre «espazos públicos cedidos que optaron pola autoxestión cidadá», como Can Batlló de Barcelona, La Tabacalera de Madrid, la Casa Grande del Pumarejo y el propio Proxecto Cárcere, en un momento en el que después de 7 años, han conseguido la cesión de uso de una antigua cárcel para transformarla en un espacio de  participación ciudadana: «…pensamos que a súa experiencia e práctica pode ser de grande axuda agora que a cidadanía imos, despois de 7 anos, xestionar o cárcere como centro sociocultural e da memoria»

VIS a VIS Encontro de Centros Sociais Autoxestionados tendrá lugar este próximo sábado 2 de diciembre,en el IES Menéndez Pidal (Zalaeta) comoparte del programa Cultura de Barrio del Concello da Coruña.

Por la tarde tendrá lugar Conversa aberta “Ten futuro un espazo así (público e autoxestionado/xestionado pola cidadanía) na Coruña? abierta también a toda la ciudadanía, que contará con la participación informal de dos centros sociales activos en la ciudad.

El Domingo por la mañana, además podremos disfrutar de una Visita Guiada a cargo da Comisión pola Recuperación da Memoria Histórica da Coruña.

Sobre el Proexecto Cárcere, recogemos una cita de su web, una visión que expresa por sí misma el sentido, el hacer, el aglutinante del mismo:

“Creo que é unha oportunidade extraordinaria para facer un proxecto cultural “desde abaixo”, que xurda das bases, da sociedade. Un centro que rache coas actuais inercias políticas de xestión. Un centro que sexa a casa e un lugar de creación e de expresión cultural aberto, plural, sostible, solidario… Converter un predio emblemático da cidade nunha gran comunidade onde creadores, educadores e veciños da cidade convivan de xeito democrático, que exista nel un empoderamento por parte da sociedade, que sexamos todos e todas as que decidamos que cultura queremos.  J.C.Q.”

La gente que habitamos y cuidamos de la Casa Grande del Pumarejo, estamos muy agradecidas e ilusionadas por esta oportunidad de encuentro, compartires, aprendizaje mutuo, tejido de afectos… en un momento tan bienvenido para nuestro propio proceso.

Nos vemos el sábado!